loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 268 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با نرم افزار ComboFix می تواحتی براحتی سیستم خود را اسکن نموده و نرم افزار ها و فایل های مخرب را شناسایی و بطور خودکار آنها را پاکسازی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار امنیتی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 168 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Nero Video 2015  یک پلیر و ویرایشگر قدرتمند فایل های مالتی مدیا می باشد. Nero که بیشتر به عنوان یک غول نرم افزاری در زمینه رایت سی دی و دی وی دی مشهور است ، جدیدا تصمیم به ساخت نرم افزار های دیگری از جمله همین نرم افزار کرده است و با توجه به پیشینه این کمپانی انتظارات خوبی از این نرم افزار ها می رود. نرم افزار Nero Video با امکاناتی همچون اجرای فایل های صوتی و تصویری ، کانورتر  و تبدیل فرمت ها ، ویرایش فایل های مالتی مدیا ، تکه کردن و بریدن فیلم ها و … اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 229 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Inbox by Gmail اصولا مجموعه نامه های اینترنتی شما میبایست موجب ارتقاء کیفیت زندگی و کارتان باشد، اما اغلب اوقات موجب گم شدن نامه های مهم و استرس بیشتر میگردد. inbox که توسط گروه Gmail ساخته شده، ایمیل های شما را بصورت دسته بندی شده و مرتب نگهداری میکند و به شما کمک میکند که به آنها رسیدگی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 232 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Avira Antivirus Pro آنتی ویروس آویرا سیستم شما را در برابر همه ویروس ها, کرم ها, تروجان ها, ابزارهای های تبلیغاتی مزاحم و برنامه های نرم افزارها محافظت می کند. این برنامه با بروزرسانی روزانه امنیت سیستم شما را تامین می کند. حفاظت از تهدیدات اینترنتی نظیر ایمیل, از دیگر خدمات این آنتی ویروس می باشد که از نفوذ بدافزارهای اینترنتی به سیستمتان جلوگیری می کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 189 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی Avast در سال 1988 فعالیت خود را در جمهوری چک آغاز کرد و اکنون، نرم افزار Avast دارای بیش ار 170 میلیون کاربر در سراسر جهان است . آنتی ویروس آواست دارای دو نسخه تجاری و رایگان است . از اوایل خرداد ماه سال 1391 به خاطر سیاست های جهانی و تحریم، سرور آپدیت آنتی ویروس Avast، امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت را برای IP های ایرانی مسدود کرد و کاربران داخل ایران دیگر قادر به آپدیت کردن نرم افزار آنتی ویروس Avast خود به صورت آنلاین نیستند . هم اکنون میتوانید اپدیت افلاین این انتی ویروس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 283 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر برای اتصال به اینترنت از کانکشن وای فای و یا یک روتر استفاده میکنید نیاز به یک نرم افزار تامین کننده امنیت در برابر سودجویان را دارید و تنها آنتی ویروس برای این کار کافی نمیباشد ، WiFi Security Guard برنامه ای برای مدیریت و کنترل نرم افزار های درحال اجرای شبکه های وای فای است . وظیفه این نرم افزار این است که در صورت مشاهده سیستم نا آشنا و غریبه به شما هشدار میدهد و تمامی آی پی ها، مک آدرس های متصل به شبکه وای فای را هم نمایش میدهد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 251 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Google Play Store اپلیکیشن رسمی فروشگاه آنلاین مارکت اندروید ( Google Play ) جهت دسترسی و دانلود به این مارکت میباشد. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چند رسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 261 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Movavi Photo Editor ابزاری شگفت انگیز و کاربر پسند برای  ویرایش عکس های می باشد. از قابلیت های بارز این برنامه می توان به بهبود چشمگیر کیفیت عکس با یک کلیک،ابزارهای پیشرفته تصحیح رنگ ،کراپ ، فلیپ، چرخش و رفع نواقص  تصاویر ، فشرده سازی عکس هایی که فضای  بیش از حد بر روی کامپیوتررا اشغال کرده اند، ادیت و روتوش تصاویر ، حذف روشنایی های اضافی در تصاویر ،  ویرایش کنتراست های تصاویر و….اشاره نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 345 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

SRWare Iron نام مرورگری جالب برای بازدید از صفحات وب می باشد که می تواند جایگزین مناسبی هم برای مرورگر گوگل کروم باشد. این مرورگر نقاط بحرانی گوگل کروم را نداشته ، بنابراین شما می تواید از آن و امکانات ابتکاری آن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی تان در اینترنت استفاده کنید. این مرورگر دارای امکاناتی همانند مرورگر های دیگر می باشد. هم اکنون میتوانید این مرورگر قدرتمند را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 281 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

DriverPack Solution  نرم افزار قدرتمندی برای نصب تمامی درایورهای سخت افزاری رایانه میباشد, این برنامه به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایور موردنظر را پیدا کرده و آن را نصب می کند, اگر درایورهای شما با ویندوز جدید مطابقت ندارد و یا گم شده است و یا قدیمی شده است این نرم افزار بهترین انتخاب شما خواهد بود تا درایور قطعه سخت افزاری موردنظر را به سادگی یک کلیک شناسایی و به طور خودکار نصب کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,035
  • بازدید ماه : 4,580
  • بازدید سال : 30,445
  • بازدید کلی : 362,859
  • کدهای اختصاصی