loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 229 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Inbox by Gmail اصولا مجموعه نامه های اینترنتی شما میبایست موجب ارتقاء کیفیت زندگی و کارتان باشد، اما اغلب اوقات موجب گم شدن نامه های مهم و استرس بیشتر میگردد. inbox که توسط گروه Gmail ساخته شده، ایمیل های شما را بصورت دسته بندی شده و مرتب نگهداری میکند و به شما کمک میکند که به آنها رسیدگی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 251 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Google Play Store اپلیکیشن رسمی فروشگاه آنلاین مارکت اندروید ( Google Play ) جهت دسترسی و دانلود به این مارکت میباشد. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چند رسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 518 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و مفید در عین حال بسیار حرفه ای برای مدیریت تماس ها و بلاک کردن می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. این برنامه توانسته است در گوگل پلی امتیاز بسیار بالایی را کسب کند و بسیار محبوب شود. اکنون با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید از شر تماس ها و پیام های مزاحم برای همیشه راحت شوید. این برنامه هیچ تاثیری بر روی مصرف باتری دستگاه اندرویدی شما نخواهد گذاشت و می توانید به راحتی و در محیطی بسیار ساده و آسان لیست سیاهی از مزاحمین خود تشکیل دهید و برای همیشه از شر تماس ها و پیام های مزاحم راحت شوید. همچنین شما می توانید با کمک این برنامه شماره تلفن ها را به صورت دستی وارد نمایید و آنها را نیز مسدود نمایید. هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 271 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Smart App Lock Premium  شاید تا به حال خیلی برایتان پیش آمده که بخواهید یک نرم افزار را در گوشی خود مخفی یا قفل کنید. نرم افزار Smart App Protector این کار را برای شما انجام میدهد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید نرم افزارهای خود را به وسیله رمز و یا الگوها رمز گذاری کنید و از آنها به راحتی محافظت کنید. هم اکنون میتوانید این ابزار پرکاربرد را از وبسایت نکس دانلود دریافت کتید.

Admin بازدید : 310 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Clash of Clans 7.65 یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل های ایفون تلفن های همراه و تبلت ها میباشد و این بار این بازی بسیار زیبا برای سیستم عامل ای او اس منتشر شده است . در این بازی مالتی پلیر ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید . هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 230 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

CM Browser Fast & Secure یکی از مرورگرهای کم حجم و امن سیستم عامل اندروید میباشد. اپلیکیشن با بکارگیری جدیدترین متدها تمام سایت ها را با سرعت بالا و روان برای شما قابل دسترس قرار میدهد و در صورت مشکل امنیتی در سایت ها و یا فایل در حال دانلود به شما اطلاع میدهد. هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 605 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Lucky Patcher یک نرم افزار برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی برای سیستم عامل اندروید است. شاید برای شما پیش آمده است که نرم افزار یا بازی را نصب کرده اید ولی بخاطر اینکه رایگان نبود به شما ارور میداد. حالا شما میتوانید با برنامه Lucky patcher تمام این نرم افزار و بازی ها را دور بزنید و از آن ها لذت ببرید. اگر گوشی شما روت شده است ارزش امتحان کردن را دارد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 314 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت یکی از تکنولوژی های روز اینترنت میباشد که شما به وسیله آن میتوانید اینترنت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا بقیه نیز از آن استفاده کنند. از مزایای این برنامه میتوان به رایگان بودن آن اشاره کرد . شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 242 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

Helium Voice Changer برنامه ای عالی در زمینه ی  تغییر  صدای شما می باشد. و با آن امکان  ارسال پیام های ویدئویی و صوتی امکان پذیر می شود  که در آن صدای شما خنده دار است.و می توانید صدایتان را شبیه صدای ایجاد شده به هنگام خروج   هلیوم از یک بالون پر باد تبیدل نمایید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار جالب را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 294 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

TigerEyes Pro یک نرم افزار سرم گرم کننده با طراحی زیبا است که برای سیستم عامل محبوب iOS منتشر شده است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید عکس های مورد نظر خود را ویرایش کنید و سر حیوانات مختلف مانند شیر و گرگ و ... را به جای سر خوب جایگزین کنید . نرم افزار TigerEyes دارای ویژگی های بسیار زیادی است که میتوان به کم حجم بودن نرم افزار،دارای افکت های بسیار زیاد،امکان ساخت تصاویر خنده دار،امکان ویرایش صورت،دارای محیطی ساده در عین حال جذاب و… اشاره کرد. شما هم اکنون میتوانید جدیترین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 1096 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

BlueStacks که امروزه به یکی از محبوب ترین نرم افزار های احرای بازی و برنامه های اندروید روی کامپیوتر میباشد یکی از بهترین نرم افزار های مشابه ساز اندروید است که مزایا و قابلیت های زیادی دارد مانند اجرای بازی های اندروید مانند Clash of clans و نرم افزار هایی مانند viber و line را میتوان به راحتی اجرا کرد.برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.

Admin بازدید : 306 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

Web PC Suite File Transfer 3.0.0 یک نرم افزار کاربردی و بسیار معروف در زمینه انتقال فایل ها بین موبایل و کامپیوتر است که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی از طریق WiFi فایل های خود را با هر فرمتی به دستگاه خود منتقل کنید. این نرم افزار خارق العاده در اوایل که به بازار عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت با بازدید و استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و توانست با رقبا خود مثل AirDroid و … رقابت کند. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 378 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

WhatsApp Messenger در واقع یکی دیگر از نرم افزار های تبادل پیام های رایگان میباشد که بین عموم جایگاه ویژه ای دارد.این نرم افزار با کارایی بالایی که دارد و نیز گرافیک چشم گیر خود در بین عموم خود را گنجانده است. از ویژگی این نرم افزار میتوان به رایگان بودن و سرعت بالا و گرافیک جشم گیر اشاره کرد .

علاوه بر ارسال اس ام اس، کاربران WhatsApp می توانند گروه ایجاد کرده موقعیت خود را به اشتراک گذاشته و به صورت نامحدود پیام، عکس، پیام های ویدئویی و صوتی ارسال و دریافت کنند. شما هم اکنون میتوانید نرم افزار WhatsApp Messenger را از سایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 210 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.هم اکنون شما میتوانید جدیدترین نسخه لاین را با لینک مستقیم از وبسایت نکس دانلود دریافت کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 970
  • بازدید ماه : 4,515
  • بازدید سال : 30,380
  • بازدید کلی : 362,794
  • کدهای اختصاصی