loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 321 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Grass Valley Edius نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 280 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 271 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Registrar Registry Manager نرم افزاری عالی برای مدیریت رجیستری ویندوز است. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید از رجیستری ویندوز نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها نگهداری کنید و در مواقع لازم آنها را بازگردانی نمایید. یکی از کاربری ترین قابلیت های این نرم افزار undo های متوالی آن است که به کاربران کمک میکند تا در صورت خرابکاری بتوانند رجیستری را به حالت اولیه برگردانند . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 245 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار ضد هک را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 332 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Balsamiq Mockups نرم افزار مفید برای طراحی فرم‌های برنامه ساخته شده پیش الگو میباشد . این نرم افزار به شما امکان طراحی مکاپ هابرای دستگاه ها میدهد . همچنین امکان کار به صورت تیمی و گروهی هم وجود دارد و میتوانید خروجی را با فرمت PNG یا PDF دریافت نمایید . امکانات نرم افزار Balsamiq Mockups پشتیبانی از drag and drop ، امکان تهیه برای طراحان، توسعه دهندگان و.. ، امکان اشتراک گذاری ، رابط کاربری ساده و … میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 258 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور Doodle Jump 3.6.1 باید با پرش به بالا و بالاتر بروید. بر سر راه خود با هیولاها و موجودات عجیبی برخورد می کنید که باید آنها را از بین ببرید و به راه خود ادامه بدید و رکورد هرچه بالاتری ثبت کنید . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 199 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 307 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. Don’t Sleep یک ابزار بسیار کوچک و قابل حمل برای جلوگیری از عملیات هایی نظیر خاموشی سیستم، خاموشی موقت، هایدبرنیت، ری استارت و… در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به خصوص زمانی مفید واقع میشود که بخواهید نرم افزار های قدیمی را در ویندوز ۷ یا ویستا اجرا کنید که ممکن است بدون خبر اولیه، سیستم را ری استارت کنند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 238 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Smash Bandits Racing بازی جدید در سبک بازی تعقیب و گریز برای اندروید است . در این بازی باید در نقش راننده ای حرفه در جاده های مختلف از دست پلیس ها فرار کرده و موانع جلویی را به شدت تخریب کنید . هر چه موانع بیشتری تخریب کنید امتیازات شما بالاتر میرود البته پیگیری پلیس ها هم با افزایش امتیازات بیشتر و خطرناک تر میشود . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 451 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد .تمامی اسکن ها به صورت استاندارد توسط Lansweeper انجام می شود. Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد که تمامی کامپیوتر ها و دستگاه های شما را اسکن می کند و آن ها را در یک رابط کاربری تحت وب که به آسانی نیز قابل دسترسی می باشد.بنابراین دیگر نیازی به نصب نرم افزار های گوناگون بر روی کامپیوتر خود ندارید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 5,316
  • بازدید سال : 31,181
  • بازدید کلی : 363,595
  • کدهای اختصاصی