loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 305 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

Web PC Suite File Transfer 3.0.0 یک نرم افزار کاربردی و بسیار معروف در زمینه انتقال فایل ها بین موبایل و کامپیوتر است که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی از طریق WiFi فایل های خود را با هر فرمتی به دستگاه خود منتقل کنید. این نرم افزار خارق العاده در اوایل که به بازار عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت با بازدید و استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و توانست با رقبا خود مثل AirDroid و … رقابت کند. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 243 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

 با این نرم افزار میتوانید محل قرار گیری آیکون‌های دسکتاپ را ذخیره و هر زمان که خواستید آن ها رو به حالت اولیه بازگرداند. از ویژگی های این نرم افزار میتوان کم حجم و پورتابل ، مرتب سازی آیکون ها در صورت به هم ریختگی ، ایجاد یک نظم و ترتیب برای هر رزولوشن است . شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 382 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Notepad SX Pro را در واقع میتوان به عنوان یکی از محبوبترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های یاداشت برداری شناخت. امروزه که مشاغل زیاد و پر دردسر شمارا از کارهای مهم خود غافل میکنند با این نرم افزار میتوانید هرکاری را به موقع و سر وقت انجام دهید و با یاداشت کردن در Notepad SX Pro با خیال راحت به تمامی کارهای روزمره خود برسید.NotePad SX Pro نه تنها ظاهر قشنگتری نسبت به برنامه ی Notepad دارد بلکه امکانات آن نیز متنوعتر و بیشتر می باشد. همچنین امکان دسترسی به فایلهای اخیر خود  با یک کلیک،قابلیت انتخاب سبک فونت، رنگ قلم و رنگ پس زمینه، ذخیره و بازیابی آن  با یک کلیک،دسترسی به  پیکربندی فونت های محبوب با یک کلیک،رنگ سفارشی (۱۶ میلیون + رنگ)،پشتیبانی ازسبک  ویندوز XP ، و  تمام فونت های ثابت و فونت های  True Type را داراست. شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 258 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

MKVToolnix نرم افزاری رایگان و پرکاربرد است که کاربران میتوانند با استفاده از آن نسبت به ادغام چندین زیرنویس و چند صدا برروی فایل های MKV اقدام کنند. همانطور که میدانید فایل های mkv که مخفف matorska هستند به دلیل حجم پایین و حفظ کیفیت بالا در زمینه فایل های ویدیویی مخصوصاً فیلم ها و مستندها استفاده فراوانی دارند و اکثر فیلم ها و مستندها در اینترنت با این فرمت منتشر می شوند. اگر قصد دارید زیرنویس فیلمی را به آن بچسبانید و دیگر نیازی به فایل srt زیرنویس ان هنگام نمایش نداشته باشید و به راحتی زیرنویس به صورت خودکار رو فیلم mkv نمایش داده شود

Admin بازدید : 317 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

 مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است. مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این مرورگر محبوب را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 249 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

Tiny Wings یک بازی محبوب وزیبا است که ساخت کمپانی Andreas Illiger است . که در حال حاضر برای Ios انتشار پیدا کرده است. داستان بازی اینگونه است که بال کوچولو همیشه آرزوی پرواز دارد اما بال های او بسیار کوچک هستند و شما باید با استفاده از تپه ها و کلا مکان های که امکان پرش داشته باشند کمک کنید تا پرواز کنید .این بازی زیبا دارای کیفیت بالا میباشد و دارای 15 مرحله مختلف است.

Admin بازدید : 209 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

FileZilla برنامه سریع و امنی برای مدیریت فایل های FTP میباشد. نرم افزار فایل زیلا قابلیت پشتیبانی از FTPS و گیرنده های SFTP را با تمام ویژگی های سودمند آنها را دارا میباشد. رابط کاربری بصری برنامه اجازه می دهد تا انتقال فایل های سرور و حرکت در پوشه ها با بسیار سرعت بیشتری انجام گیرد. با این برنامه توانایی انتقال همزمان فایل های خود را ما بین سرور و کامپیوتر خودتان خواهید داشت. فایل زیلا برای سهولت در استفاده از رمزگزاری Kerberos استفاده می کند و با شناسایی GSS ویژگی های بسیار سودمندی را ارائه میدهد.

برنامه FileZilla به صورت متن باز بوده و قابلیت نصب بر روی سیستم های مختلف از جمله ویندوز و لینوکس را دارا میباشد و به عنوان قدرتمند ترین و سریع ترین برنامه اف تی پی شناخته می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار FileZilla به صورت رایگان را ازسایت نکس دانلود  دریافت نمایید.

 

Admin بازدید : 302 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

Opera Browser امروزه به یکی از پرکاربرد ترین و بهترین نرم افزار های مرورگر وب تبدیل شده است که به دلیل داشتن امکانات عالی و پرکاربرد نظر همه کاربران را به خود جلب کرده است.این نرم افزار دارای قابلیت های بسیاری نظیر مسدود کردن پاپ آپ ، جست و جو های یکپارچه ، برنامه هایی برای پست الکترونیکی ، پشتیبانی از RSS و چت های IRC می باشد. به شما امکان یک وبگردی بی نظیر و امن را خواهد داد تا ایندفعه با دیدی جدید پای به دنیای گسترده اینترنت بگذارید و از امکانات این مرورگر قدرتمند بهره ببرید.

Admin بازدید : 188 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

Yahoo! Messenger یکی از قدرتمندترین و بهترین مسنجرهایی است که امروز در بازار داغ اینترنت وجود دارد. این نرم افزار فوق العاده با امکان چت صوتی و تصویری و نوشتاری یکی از پرجمعیت ترین مسنجرهای دنیا به حساب می آید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به رایگان بودن و امکان ایجاد گروه و چت خصوصی و ارسال و دریافت متن و عکس و فیلم و صوت را نام برد.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

Admin بازدید : 40276 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (6)

دور مسابقات Mr.Olympia که هرساله برگزار میگردد بهترین بدن ساز جهان در آن سال را معرفی میکند.این دوره رقابت های سخت و هیجان انگیز بسیار دیدنی هستند . شرکت کنندگان سال 2014 Mr.Olympia عبارتند از :Bikini, Fitness, Ms.Olympia Finals, Men's Open Prejudging, Figure, 212, Men's Open Finals هستند . که همچنین ورزشکار ایرانی بیت الله عباسپور نیز در این میان میدرخشد . اکنون سایت نکس دانلود این دوره مسابقات را برای شما به صورت اختصاصی تهیه کرده است.

مدیریت وبسایت نکس دانلود به شما پیشنهاد میدهد که این مسابقه زیبا را از دست ندهید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 881
  • بازدید ماه : 4,426
  • بازدید سال : 30,291
  • بازدید کلی : 362,705
  • کدهای اختصاصی