loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 196 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مجموعه والپیپر با موضوع Nature and Animals شامل تصاویر زیبایی از طبیعت زیبای جهان و همچنین حیوانات می باشد که در گلچینی شامل بهترین تصاویر این مجموعه گردآوری شده است. این تصاویر مناسب صفحه نمایش ویندوز بوده و مطمئنا زیبایی خاصی نیز به آن می بخشد. مجموعه ای شامل ناب ترین تصاویر از بهترین شکار لحظه ها که مطعلق به سال ۲۰۱۵ نیز می باشد. این مجموعه تصاویر هم اکنون آماده دانلود از سایت دانلودها می باشد. هم اکنون میتوانید این مجموعه تصاویر را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 329 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی Need For Speed Shift II Unleashed در سبک مسابقه ای می باشد که توسط استودیو Slightly Mad Studios ساخته شده است و Electronic Arts آن را در سال 2011 برای PC منتشر کرده است . این نسخه هفدهمین عنوان در سری بازی Need For Speed به شمار می رود و ارتباط مستقیمی با Shift که شماره قبلی این عنوان بود دارد . در مجموع چیزی بالغ بر 145 ماشین از 37 تولید کننده ی متفاوت و 36 موسقی مختلف در بازی نیدفوراسپید شیفت 2 وجود دارد . هم اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 214 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. آیا دوست دارید که آی پیتان را مخفی کرده و وارد سایت های مختلف شوید که دارای محدودیت میباشند ؟ Platinum Hide IP نرم افزاری است که با مخفی کردن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . حفظ امنیت شما ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، قابلیت انتخاب آی پی های کشورهای دیگر ، امکان جلوگیری دریافت اسپم و … از ویژگی های نرم افزار Platinum Hide IP است . هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 189 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

PC Reviver 2.0.3.24 یک نرم افزار چندمنظوره و کاربردی است که قابلیت تشخیص خطاها و مشکلات ویندوز شما را دارا میباشد؛ همچنین رفع اشکال، حفاظت و نگهداری، و توصیه هایی برای بهینه سازی سیستم شما را ارائه میدهد. این برنامه ی احیا کننده ویندوز و رفع این مشکلات و بهینه سازی سیستم شما و کسب بهترین و مطلوب ترین کاربری از کامپیوتر شماست. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 279 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این کلیپ مهیج مهارت ها و گل های اسطوره دنیای فوتبال یعنی رونالدینیو در تیم فصل جدید وی یعنی کوئرتارو به نمایش در می آید. گل های زیبای وی برای این تیم و همچنین تکنیک های حمل توپ وی که همواره از شاخصه های اصلی وی بوده است از قسمت های مهیج این کلیپ می باشد. رونالدینیو تاکنون در ۶ بازی برای این تیم مکزیکی سه گل توانسته است به ثمر برساند. هم اکنون می توانید این کلیپ مهیج را به طور مستقیم از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 256 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Wallpaper به تصویری گفته میشود که شما در صفحه پس زمینه کامپیوتر یا تلفن همراه خود قرار میدهید. شما هر بار که با کامپیوتر یا تلفن همراه خود کار میکنید قطعا این تصویر را میبینید. پس بسیار مهم است که این تصویر زیبا و طبق سلیقه شما باشد. هم اکنون میتوانید این محموعه عکس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 518 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و مفید در عین حال بسیار حرفه ای برای مدیریت تماس ها و بلاک کردن می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. این برنامه توانسته است در گوگل پلی امتیاز بسیار بالایی را کسب کند و بسیار محبوب شود. اکنون با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید از شر تماس ها و پیام های مزاحم برای همیشه راحت شوید. این برنامه هیچ تاثیری بر روی مصرف باتری دستگاه اندرویدی شما نخواهد گذاشت و می توانید به راحتی و در محیطی بسیار ساده و آسان لیست سیاهی از مزاحمین خود تشکیل دهید و برای همیشه از شر تماس ها و پیام های مزاحم راحت شوید. همچنین شما می توانید با کمک این برنامه شماره تلفن ها را به صورت دستی وارد نمایید و آنها را نیز مسدود نمایید. هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 271 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Smart App Lock Premium  شاید تا به حال خیلی برایتان پیش آمده که بخواهید یک نرم افزار را در گوشی خود مخفی یا قفل کنید. نرم افزار Smart App Protector این کار را برای شما انجام میدهد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید نرم افزارهای خود را به وسیله رمز و یا الگوها رمز گذاری کنید و از آنها به راحتی محافظت کنید. هم اکنون میتوانید این ابزار پرکاربرد را از وبسایت نکس دانلود دریافت کتید.

Admin بازدید : 259 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار AVS Document Converter برنامه ای کاربردی و کم حجم در زمنیه ی مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف اسناد می باشد. این برنامه قادر به  خواندن فایل های متن و تصویر و تبدیل  آنها به PDF، DOC، DOCX، RTF، TXT، ODT،فرمت های HTML، JPEG، TIFF، EPUB و… می باشد. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به تبدیل همزمان چند فایل متنی تنها با استفاده از یک کلیک ، توانایی تعیین کلمه عبور برای حفظ امنیت فایل های PDF ، توانایی نمایش ، بزرگنمایی و چاپ اسناد متنی ، پشتیبانی از اکثر زبان ها ، ایجاد واترمارک جهت حفاظت از اسناد و سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و… اشاره نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 311 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Clash of Clans 7.65 یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل های ایفون تلفن های همراه و تبلت ها میباشد و این بار این بازی بسیار زیبا برای سیستم عامل ای او اس منتشر شده است . در این بازی مالتی پلیر ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید . هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,037
  • بازدید ماه : 4,582
  • بازدید سال : 30,447
  • بازدید کلی : 362,861
  • کدهای اختصاصی