loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 501 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

Google Chrome که امروزه به یکی از بهترین مرورگرهای دنیای اینترنت تبدیل شده است نسخه جدید آن بالاخره منتشر شد . این غول دنیای مرورگرها دارای امکانات ویژه ای است که آن را نسبت به دیگر رقیبان خود برتر میکند.مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد

این برنامه بر روی ویندوز Xp،7،8 قابل نصب و اجرا است. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را ازسایت نکس دانلود دریافت کنید.

Admin بازدید : 265 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

NANO Antivirus یکی از جدیدترین آنتی ویروس های حال حاضر میباشد که قدرت در ویروس یابی دارد . و یک نرم افزار امنیتی خوب برای مقابله با ویروس ها و تهدیدات اینترنتی است. این آنتی ویروس قدرمتند در برخی موارد میتواند هم پای Nod32 نیز باشد .

برنامه امنیتی NANO Antivirus تمام سیستم شما را در عرض چند دقیقه اسکن نموده و با شناسایی و حذف ویروس ها سیستم عامل شما را مانند روز اول کرده و سرعت آن را بهبود می بخشد. آپدیت مرتب و آسان این نرم افزار باعث میشود که این ابزار قدرتمند را به صدر بهترین ها برساند.شما هم اکنون میتوانید این ابزار امنیتی را از وبسایت نکس دانلود دریافت کنید.

Admin بازدید : 379 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

WhatsApp Messenger در واقع یکی دیگر از نرم افزار های تبادل پیام های رایگان میباشد که بین عموم جایگاه ویژه ای دارد.این نرم افزار با کارایی بالایی که دارد و نیز گرافیک چشم گیر خود در بین عموم خود را گنجانده است. از ویژگی این نرم افزار میتوان به رایگان بودن و سرعت بالا و گرافیک جشم گیر اشاره کرد .

علاوه بر ارسال اس ام اس، کاربران WhatsApp می توانند گروه ایجاد کرده موقعیت خود را به اشتراک گذاشته و به صورت نامحدود پیام، عکس، پیام های ویدئویی و صوتی ارسال و دریافت کنند. شما هم اکنون میتوانید نرم افزار WhatsApp Messenger را از سایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 211 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.هم اکنون شما میتوانید جدیدترین نسخه لاین را با لینک مستقیم از وبسایت نکس دانلود دریافت کنید.

Admin بازدید : 476 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

IDM یا Internet Download Manager امروزه یکی از بهترین نرم افزار های دانلود میباشد که با استفاده از این این نرم افزار سرعت دانلود شما تا 5 برار افزایش می یابد . Internet Download Manager با تمامی مرورگر های معروف سازگاری کامل دارد و شما به راحتی میتوانید در تمام مرورگرها هرچیزی که میخواهید دانلود کنید و یا حتی اگر دانلود شما نیمه کاله ماند میتوانید از ادامه آن را دانلود نمایید .

 از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

هم اکنون میتوانید جدیدترین نسخه اینترنت دانلود منیجر را از سایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 565 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

 

Mozilla Firefox را میتوان یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزار های مرورگر وب نامید که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است . این نرم افزار دارای امنیت بالایی میباشید که میتواند از اطلاعات شما به خوبی در برار ویروس ها و هکر ها محافظت کند .از ویژگی های برتر آن در قیاس با دیگر مرورگرها می توان به قابلیت دیدن سایت درحالت Tabbed و توانایی جلوگیری ازبالا آمدن پنجره های پاپ آپ اشاره کرد.فایرفاکس با استفاده از یک سیستم گرافیکی مبتنی بر لایه های جدید و استفاده از Direct2D و Direct3D در ویندوز و OpenGL  عملکرد شگفت انگیز حتی در سایت های گرافیک سنگین را داراست.

Admin بازدید : 259 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر یک گوشی مدرن و با سیستم عامل آندروید دارید به طور قعطی با بازی Angry Birds آشنایی دارید . این بازی توسط شرکت Rovio پشتیبانی میشود و جز محبوبترین بازی های آندرویدی به شمار می آید. شخصیت های این بازی در واقع همان خوک های سبز با مزه هستند که با خلاقیت شما به دشمنان خود یورش میبرند . تنها چیزی که در این بازی شما نیاز دارید خلاقیت است. وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 312 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

 فرقه قاتلین : سرکش – Assassins Creed Rogue PC Games

| دانلود بازی فرقه قاتلین : سرکش – Assassins Creed Rogue برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه CODEX بازی Assassins Creed Rogue |

 

نسخه جدید از مجموعه بازی های Assassin's منشتر شد . در این بازی شما در نقش یک جوان شجاع و دلیر به نام Shay Patrick Cormac بازی خواهید کرد . داستان بازی در قرن 18 آمریکای شمالی است . او یکی از اعضای گروه Brotherhood of Assassins بود و به خاطر دلایلی که بوجود می آید باید مدتی گرهش را ترک کند. به آمریکای شمالی مهاجرت میکنید و این مهاجرت شما سرنوشت چندین قاره را عوض میکند و سرانجام بعد از انجام دادن ماموریت های بسیار خطرناک دوباه به گروه خود محلق میشوید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 5,336
  • بازدید سال : 31,201
  • بازدید کلی : 363,615
  • کدهای اختصاصی