loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 367 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (1)

The Gunman BRRip (2015) Mkv   x264/x265

|سانسور و بازبینی شده|

 

نام فیلم: The Gunman – هفت‌تیرکش

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، جنایی، درام

مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳دقیقه و ۱۹ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

 

خلاصه داستان: –

Admin بازدید : 263 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 241 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Free Audio Editor یک نرم افزار چند منظوره با محیط کاربری آسان برای ویرایش فایل های صوتی می باشد . با این برنامه قادر به افزودن افکت و فیلترهای صوتی هستید که خود نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ۲۰ افکت صوتی می باشد . شما می توانید فایل های صوتی خود را به صورت مستقیم از میکروفون کپچر نمایید و یا فایل های رایج MP3 , WAV , WMA و … را را وارد نرم افزار کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 748 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Touchgrind BMX یک بازی دوچرخه سواری عالی و منحصر به فرد بوده که شما را به دنیای تاکتیک های دوچرخه سواری دعوت می نماید. در این بازی شما باید مهارت و تاکتیک های منحصر به فرد خود را در دوچرخه سواری را به دیگران نشان دهید تنها با دو انگشت خود روی صفحه ی گوشیتان با گرافیک بسیار بالا تجربه کنید ! با دیگران رقابت کرده و امتیازات متعددی را به دست آورید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 573 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Active@ Disk Image برنامه ای بسیار کاربردی و کارامد جهت تهیه Image از هارد دیسک میباشد. این برنامه زمانی میتواند مفید باشد که شما اطلاعات یک کامپیوتر را بخواهید بروی کامپیوتری دیگر به طور کامل و به خوبی به منظور تهیه یک پشتیبان کپی نمایید. شما میتوانید پشتیبان خود را بروی هر دستگاه قابل ذخیره مانند دستگاه های قابل حمل USB هم ذخیره نمایید یا حتی به صورت مستقیم بروی انواع DVD/CD/Blu-ray رایت نمایید و از آن نگهداری کنید این نسخه پشتیبان میتواند زمانی به کار شما بیاید که ویندوز شما یا سیستم شما دچار خرابی شده یا از کار افتاده باشند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 426 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. ابزار System Restore تمام تغییرات سیستم شما را مثل نصب یک سخت افزار یا نرم افزار جدید و یا حتی هنگامی که تغییری در وضعیت سیستم ایجاد می کنید را ثبت و ردیابی می کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 493 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Viber یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. هم اکنون میتوایند این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 504 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کاربران اینترنت دنبال مرورگر های پر سرعت بوده اند تا نیاز وب گردی سریع آنها را بر طرف کند . Citrio مرورگری قوی و پر سرعت و شباهت زیادی به کروم دارد . طبق آمار های گرفته شده در سایت پینگ ۹۸ درصد کاربران از مرورگر Citrio راضی بودند ! این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است تا به هر شکل ممکنی سریع باشد . هم اکنون میتوانید این مرورگر را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 457 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Cherryplayer نرم افزار پلیر صوتی و تصویری قدرتمند می باشد که توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی و صوتی را دارا است. این نرم افزار از تمامی فرمت های تصویری نظیرavi, mpg, mkv, mp4, hdmov, mov, 3gp, flv, ogm, wmv, dat, divx و… پشتیبانی می کند و هیچگونه نیازی به نصب بسته های کدک ندارید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 591 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Syncovery یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. هم اکنون میتواند این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 571 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 465 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Baidu PC Faster نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است.یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، عملکرد کلی سیستم عاملتان را بسیار بالا ببرید . این نرم افزار با بررسی کامل رجیستری ، شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم میکند و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش میدهد. برنامه Baidu PC Faster از 8 بخش اصلی تشکیل شده است که بسیار کاربردی و مفید هستند که در ادامه به چند بخش اشاره میشود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 391 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی Unmechanical که قبل از این برای PC و Mac عرضه شده بود و بسیار موفق شده بود حالا برای اندروید نیز عرضه شده است. Unmechanical داستان زندگی روبات‌ها است و در آن شما باید با حل پازل‌ها و معماهای گوناگون بازی را به پیش ببرید. بازی دارای کنترل ساده‌ای است و در شما را در محیطی ۳D قرار می‌دهد که در آن همه‌چیز ماشینی به‌نظر می‌رسد! این بازی دارای بیش از ۳۰ معمای خاص است که در طول بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید. هم اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 207 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند.  هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 295 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Microsoft Security Essentials برای امروز دانلود آنتی ویروس شرکت مایکروسافت Microsoft Security Essentials رو برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم . این برنامه ی امنیتی به صورت پیش فرض بر روی ویندوز 7 وجود دارد و یکی از قدرتمند ترین ابزار های شناسایی و از بین بردن ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و بد افزار ها می باشد . هم اکنون میتوانید این آنتی ویروس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 519 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. هم اکنون میتوانید اخرین نسخه مرورگر فایرفاکس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 405 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Cyberfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Cyberfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. برای دانلود این مرورگر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 267 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 | Airport Firefighters PC-CODEX |

Airport Firefighters یک بازی شبیه سازی می باشد که توسط کمپانی Visual Imagination Software تولید شده است. این بازی را می توان قوی ترین بازی در سبک شبیه سازی آتش نشانی دانست که تا به حال عرضه شده است. در این بخش از بازی، شما در بخش آتش نشان های فرودگاهی قرار دارید و باید حوادثی که در این منطقه رخ خواهد داد را مدیریت کنید. برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Admin بازدید : 255 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Microsoft Silverlight  نرم افزاری است شبیه به Adobe Flash می باشد  که رقیب جدی برای شرکت ادوب  می باشد . نرم افزار Microsoft Silverlight  به مرورگر شما امکان اجرای انیمیشن ها ، صوتی ، تصویری ، گرافیک را می دهد . این نرم افزار کاری شبیه افزونه انجام مید هد که بر روی سیستم عامل و یا مرورگرتان نصب می شود . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 299 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 322 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Grass Valley Edius نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 280 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 271 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Registrar Registry Manager نرم افزاری عالی برای مدیریت رجیستری ویندوز است. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید از رجیستری ویندوز نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها نگهداری کنید و در مواقع لازم آنها را بازگردانی نمایید. یکی از کاربری ترین قابلیت های این نرم افزار undo های متوالی آن است که به کاربران کمک میکند تا در صورت خرابکاری بتوانند رجیستری را به حالت اولیه برگردانند . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 245 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار ضد هک را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 332 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Balsamiq Mockups نرم افزار مفید برای طراحی فرم‌های برنامه ساخته شده پیش الگو میباشد . این نرم افزار به شما امکان طراحی مکاپ هابرای دستگاه ها میدهد . همچنین امکان کار به صورت تیمی و گروهی هم وجود دارد و میتوانید خروجی را با فرمت PNG یا PDF دریافت نمایید . امکانات نرم افزار Balsamiq Mockups پشتیبانی از drag and drop ، امکان تهیه برای طراحان، توسعه دهندگان و.. ، امکان اشتراک گذاری ، رابط کاربری ساده و … میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 258 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور Doodle Jump 3.6.1 باید با پرش به بالا و بالاتر بروید. بر سر راه خود با هیولاها و موجودات عجیبی برخورد می کنید که باید آنها را از بین ببرید و به راه خود ادامه بدید و رکورد هرچه بالاتری ثبت کنید . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 199 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 307 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. Don’t Sleep یک ابزار بسیار کوچک و قابل حمل برای جلوگیری از عملیات هایی نظیر خاموشی سیستم، خاموشی موقت، هایدبرنیت، ری استارت و… در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به خصوص زمانی مفید واقع میشود که بخواهید نرم افزار های قدیمی را در ویندوز ۷ یا ویستا اجرا کنید که ممکن است بدون خبر اولیه، سیستم را ری استارت کنند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 238 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Smash Bandits Racing بازی جدید در سبک بازی تعقیب و گریز برای اندروید است . در این بازی باید در نقش راننده ای حرفه در جاده های مختلف از دست پلیس ها فرار کرده و موانع جلویی را به شدت تخریب کنید . هر چه موانع بیشتری تخریب کنید امتیازات شما بالاتر میرود البته پیگیری پلیس ها هم با افزایش امتیازات بیشتر و خطرناک تر میشود . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 451 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد .تمامی اسکن ها به صورت استاندارد توسط Lansweeper انجام می شود. Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد که تمامی کامپیوتر ها و دستگاه های شما را اسکن می کند و آن ها را در یک رابط کاربری تحت وب که به آسانی نیز قابل دسترسی می باشد.بنابراین دیگر نیازی به نصب نرم افزار های گوناگون بر روی کامپیوتر خود ندارید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 269 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با نرم افزار ComboFix می تواحتی براحتی سیستم خود را اسکن نموده و نرم افزار ها و فایل های مخرب را شناسایی و بطور خودکار آنها را پاکسازی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار امنیتی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 170 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Nero Video 2015  یک پلیر و ویرایشگر قدرتمند فایل های مالتی مدیا می باشد. Nero که بیشتر به عنوان یک غول نرم افزاری در زمینه رایت سی دی و دی وی دی مشهور است ، جدیدا تصمیم به ساخت نرم افزار های دیگری از جمله همین نرم افزار کرده است و با توجه به پیشینه این کمپانی انتظارات خوبی از این نرم افزار ها می رود. نرم افزار Nero Video با امکاناتی همچون اجرای فایل های صوتی و تصویری ، کانورتر  و تبدیل فرمت ها ، ویرایش فایل های مالتی مدیا ، تکه کردن و بریدن فیلم ها و … اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 230 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Inbox by Gmail اصولا مجموعه نامه های اینترنتی شما میبایست موجب ارتقاء کیفیت زندگی و کارتان باشد، اما اغلب اوقات موجب گم شدن نامه های مهم و استرس بیشتر میگردد. inbox که توسط گروه Gmail ساخته شده، ایمیل های شما را بصورت دسته بندی شده و مرتب نگهداری میکند و به شما کمک میکند که به آنها رسیدگی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 234 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Avira Antivirus Pro آنتی ویروس آویرا سیستم شما را در برابر همه ویروس ها, کرم ها, تروجان ها, ابزارهای های تبلیغاتی مزاحم و برنامه های نرم افزارها محافظت می کند. این برنامه با بروزرسانی روزانه امنیت سیستم شما را تامین می کند. حفاظت از تهدیدات اینترنتی نظیر ایمیل, از دیگر خدمات این آنتی ویروس می باشد که از نفوذ بدافزارهای اینترنتی به سیستمتان جلوگیری می کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 190 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی Avast در سال 1988 فعالیت خود را در جمهوری چک آغاز کرد و اکنون، نرم افزار Avast دارای بیش ار 170 میلیون کاربر در سراسر جهان است . آنتی ویروس آواست دارای دو نسخه تجاری و رایگان است . از اوایل خرداد ماه سال 1391 به خاطر سیاست های جهانی و تحریم، سرور آپدیت آنتی ویروس Avast، امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت را برای IP های ایرانی مسدود کرد و کاربران داخل ایران دیگر قادر به آپدیت کردن نرم افزار آنتی ویروس Avast خود به صورت آنلاین نیستند . هم اکنون میتوانید اپدیت افلاین این انتی ویروس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 284 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر برای اتصال به اینترنت از کانکشن وای فای و یا یک روتر استفاده میکنید نیاز به یک نرم افزار تامین کننده امنیت در برابر سودجویان را دارید و تنها آنتی ویروس برای این کار کافی نمیباشد ، WiFi Security Guard برنامه ای برای مدیریت و کنترل نرم افزار های درحال اجرای شبکه های وای فای است . وظیفه این نرم افزار این است که در صورت مشاهده سیستم نا آشنا و غریبه به شما هشدار میدهد و تمامی آی پی ها، مک آدرس های متصل به شبکه وای فای را هم نمایش میدهد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 251 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Google Play Store اپلیکیشن رسمی فروشگاه آنلاین مارکت اندروید ( Google Play ) جهت دسترسی و دانلود به این مارکت میباشد. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چند رسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 261 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Movavi Photo Editor ابزاری شگفت انگیز و کاربر پسند برای  ویرایش عکس های می باشد. از قابلیت های بارز این برنامه می توان به بهبود چشمگیر کیفیت عکس با یک کلیک،ابزارهای پیشرفته تصحیح رنگ ،کراپ ، فلیپ، چرخش و رفع نواقص  تصاویر ، فشرده سازی عکس هایی که فضای  بیش از حد بر روی کامپیوتررا اشغال کرده اند، ادیت و روتوش تصاویر ، حذف روشنایی های اضافی در تصاویر ،  ویرایش کنتراست های تصاویر و….اشاره نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 346 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

SRWare Iron نام مرورگری جالب برای بازدید از صفحات وب می باشد که می تواند جایگزین مناسبی هم برای مرورگر گوگل کروم باشد. این مرورگر نقاط بحرانی گوگل کروم را نداشته ، بنابراین شما می تواید از آن و امکانات ابتکاری آن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی تان در اینترنت استفاده کنید. این مرورگر دارای امکاناتی همانند مرورگر های دیگر می باشد. هم اکنون میتوانید این مرورگر قدرتمند را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 282 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

DriverPack Solution  نرم افزار قدرتمندی برای نصب تمامی درایورهای سخت افزاری رایانه میباشد, این برنامه به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایور موردنظر را پیدا کرده و آن را نصب می کند, اگر درایورهای شما با ویندوز جدید مطابقت ندارد و یا گم شده است و یا قدیمی شده است این نرم افزار بهترین انتخاب شما خواهد بود تا درایور قطعه سخت افزاری موردنظر را به سادگی یک کلیک شناسایی و به طور خودکار نصب کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 5,410
  • بازدید سال : 31,275
  • بازدید کلی : 363,689
  • کدهای اختصاصی