loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 390 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی Unmechanical که قبل از این برای PC و Mac عرضه شده بود و بسیار موفق شده بود حالا برای اندروید نیز عرضه شده است. Unmechanical داستان زندگی روبات‌ها است و در آن شما باید با حل پازل‌ها و معماهای گوناگون بازی را به پیش ببرید. بازی دارای کنترل ساده‌ای است و در شما را در محیطی ۳D قرار می‌دهد که در آن همه‌چیز ماشینی به‌نظر می‌رسد! این بازی دارای بیش از ۳۰ معمای خاص است که در طول بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید. هم اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 256 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور Doodle Jump 3.6.1 باید با پرش به بالا و بالاتر بروید. بر سر راه خود با هیولاها و موجودات عجیبی برخورد می کنید که باید آنها را از بین ببرید و به راه خود ادامه بدید و رکورد هرچه بالاتری ثبت کنید . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 237 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Smash Bandits Racing بازی جدید در سبک بازی تعقیب و گریز برای اندروید است . در این بازی باید در نقش راننده ای حرفه در جاده های مختلف از دست پلیس ها فرار کرده و موانع جلویی را به شدت تخریب کنید . هر چه موانع بیشتری تخریب کنید امتیازات شما بالاتر میرود البته پیگیری پلیس ها هم با افزایش امتیازات بیشتر و خطرناک تر میشود . هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 207 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 218 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

FIFA 15 یکی از محبوبترین بازی های آندرویدی میباشد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است . گرافیک عالی این بازی موجب شده است که هر شخصی که دارای دستگاه اندرویدی است اشنایی کامل با این بازی داشته باشد . در این بازی بیش از 10 هزار بازیکن مختلف در قالب 500 تیم است که تنوع و گستردگی بسیاری را برای کاربران بوجود می آورد. هم اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 238 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گام به گام با بازی زیبای UFC پیش روید و مبارزان موردعلاقه خود را یکجا جمع آوری کنید. مبارزات بازی کاملا رقابتی بوده و خشونت و تکنیک حرف اول را می زند. شما در این بازی در مسابقات زنده قهرمانی شرکت می کنید و با ارائه نمایشی زیبا بهجمع برترین ها راه پیدا می کنید. با پیروزی در هر مسابقه می توانید سکه های بیشتری دریافت کرده و به روزرسانی های جدیدی را مشاهده کنید. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 697 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

TrainSimPro بهترین شبیه ساز آموزش قطار برای اندروید می باشد.! بازی سرگرم کننده ایده آل برای بزرگسالان و بچه ها می باشد.در طول بازی می توانید قطارهای مسافربری و یا باربری را انتخاب نمایید. در این شبیه ساز می توانید کنترل فرامین اصلی: کنترل سرعت، جهت، مسیر حرکت، چراغ ها، ضامن ها و … به برعهده بگیرید. در این شبیه ساز ۳۲قطار مختلف گنجانده شده است که می توانید با آن ها به بازی بپردازید. برای دانلود این بازی زیبا از وبسایت نکس دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 256 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

Parking Reloaded 3D یک بازی سرگرم کننده سه بعدی برای اندروید است . در این بازی باید اتومبیل های گوناگونی را انتخاب و سپس در محیط واقعی با استفاده از فرمان و پدال های گاز ، ترمز و دنده عقب باید ماشین خود را پارک کنید. در این بازی هر ماشین دارای قلق خاصی دارد و باید مهارت های خود را با هر ماشین ثابت کنید. این بازی دارای بیش از صد مرحله ، انواع محیط ها ، گرافیک سه بعدی ، فرمان پذیری مختلف ، امکان تغییر زاویه دوربین ، صداگذاری مهیج میباشد . این بازی محصول استدیو Waldschrat Studios میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید. هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این بازی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 452 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

WWE Immortals یک سبک جدید از بازی های موتال کمبات است که تفاوتی که در این ورژن دیده میشود این است که در این بازی به جای استفاده از شخصیت های اصلی موتال کمبات از شخصیت های کشتی کج استفاده شده است . این بازی به صورت انلاین نیز امکان پذیر است و همچین شما میتوانید قهرمان خود را سفارشی سازی کرده و ارتقا دهید.

Admin بازدید : 525 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

Traffic Racer v2.1 یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین بازی های آندرویدی است که امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است . این بازی محبوب به این صورت است که شما در اول با یک ماشین به ویراژ کشیدن در شهر میپردازید و پول کسب میکنید و سپس با پول بدست آورده ماشین خود را ارتقا میدهید یا ماشین های پرسرعت دیگیری را خریداری میکنید. هم اکنون میتوانید آخرین ورژن این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 258 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر یک گوشی مدرن و با سیستم عامل آندروید دارید به طور قعطی با بازی Angry Birds آشنایی دارید . این بازی توسط شرکت Rovio پشتیبانی میشود و جز محبوبترین بازی های آندرویدی به شمار می آید. شخصیت های این بازی در واقع همان خوک های سبز با مزه هستند که با خلاقیت شما به دشمنان خود یورش میبرند . تنها چیزی که در این بازی شما نیاز دارید خلاقیت است. وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 872
  • بازدید ماه : 4,417
  • بازدید سال : 30,282
  • بازدید کلی : 362,696
  • کدهای اختصاصی