loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 294 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Microsoft Security Essentials برای امروز دانلود آنتی ویروس شرکت مایکروسافت Microsoft Security Essentials رو برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم . این برنامه ی امنیتی به صورت پیش فرض بر روی ویندوز 7 وجود دارد و یکی از قدرتمند ترین ابزار های شناسایی و از بین بردن ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و بد افزار ها می باشد . هم اکنون میتوانید این آنتی ویروس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 244 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همانطور که نرم افزار های ضد جاسوسی و ضد هک همه روزه در حال افزایش هستند، هکر ها نیز ابزار های جدیدی برای ورود و جاسوسی در رایانه قربانی های خود میسازند. روت کیت ها به اصطلاح انگلیسی Rootkit نسل جدیدی از تروجان ها هستند، UnHackMe نام اولین نرم افزار مقابله با ویروس Rootkit می باشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار ضد هک را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 268 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با نرم افزار ComboFix می تواحتی براحتی سیستم خود را اسکن نموده و نرم افزار ها و فایل های مخرب را شناسایی و بطور خودکار آنها را پاکسازی کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار امنیتی را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 232 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Avira Antivirus Pro آنتی ویروس آویرا سیستم شما را در برابر همه ویروس ها, کرم ها, تروجان ها, ابزارهای های تبلیغاتی مزاحم و برنامه های نرم افزارها محافظت می کند. این برنامه با بروزرسانی روزانه امنیت سیستم شما را تامین می کند. حفاظت از تهدیدات اینترنتی نظیر ایمیل, از دیگر خدمات این آنتی ویروس می باشد که از نفوذ بدافزارهای اینترنتی به سیستمتان جلوگیری می کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 189 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمپانی Avast در سال 1988 فعالیت خود را در جمهوری چک آغاز کرد و اکنون، نرم افزار Avast دارای بیش ار 170 میلیون کاربر در سراسر جهان است . آنتی ویروس آواست دارای دو نسخه تجاری و رایگان است . از اوایل خرداد ماه سال 1391 به خاطر سیاست های جهانی و تحریم، سرور آپدیت آنتی ویروس Avast، امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت را برای IP های ایرانی مسدود کرد و کاربران داخل ایران دیگر قادر به آپدیت کردن نرم افزار آنتی ویروس Avast خود به صورت آنلاین نیستند . هم اکنون میتوانید اپدیت افلاین این انتی ویروس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 301 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

UsbFix یک ابزار ویروس کشی رایگان است که به شما کمک میکند تا حافظه ی USB آلوده شده و یا هر دستگاهی که از طریق USB متصل میشود مانند هارد خارجی، گوشی تلفن، تلفن هوشمند، دوربین دیجیتالی،... را بررسی و ویروس کشی نمایید. مزیت استفاده از این ابزار، پشتیبانی عالی و ویژگی های مهم آن است .  هم اکنون میتوانید این ویروس کش قدرتمند را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 339 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus  نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود 32 شرکت بزرگ ESET را برای کاربران همیشگی نکس دانلود آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus  یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان و به خصوص در کشور عزیزمان ، ایران می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .

آنتی ویروس نود 32 در جدید ترین نسخه ی خود ویژگی های بسیارمهمی را دارد . برای کابران سیستم های دسکتاپ ، سرعت پردازش آنتی ویروس بسیار مهم است ، دراین نسخه آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus بر روی این امر تاکید زیادی شده و واقعا سرعت لود نرم افزار بسیار بالا رفته است . قابلیت شناسایی جدید ترین ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، بد افزار ها و … از دیگر ویژگی های این نسخه به حساب می آید . هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این آنتی ویروس را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 263 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

NANO Antivirus یکی از جدیدترین آنتی ویروس های حال حاضر میباشد که قدرت در ویروس یابی دارد . و یک نرم افزار امنیتی خوب برای مقابله با ویروس ها و تهدیدات اینترنتی است. این آنتی ویروس قدرمتند در برخی موارد میتواند هم پای Nod32 نیز باشد .

برنامه امنیتی NANO Antivirus تمام سیستم شما را در عرض چند دقیقه اسکن نموده و با شناسایی و حذف ویروس ها سیستم عامل شما را مانند روز اول کرده و سرعت آن را بهبود می بخشد. آپدیت مرتب و آسان این نرم افزار باعث میشود که این ابزار قدرتمند را به صدر بهترین ها برساند.شما هم اکنون میتوانید این ابزار امنیتی را از وبسایت نکس دانلود دریافت کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 981
  • بازدید ماه : 4,526
  • بازدید سال : 30,391
  • بازدید کلی : 362,805
  • کدهای اختصاصی