loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 261 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 571 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Active@ Disk Image برنامه ای بسیار کاربردی و کارامد جهت تهیه Image از هارد دیسک میباشد. این برنامه زمانی میتواند مفید باشد که شما اطلاعات یک کامپیوتر را بخواهید بروی کامپیوتری دیگر به طور کامل و به خوبی به منظور تهیه یک پشتیبان کپی نمایید. شما میتوانید پشتیبان خود را بروی هر دستگاه قابل ذخیره مانند دستگاه های قابل حمل USB هم ذخیره نمایید یا حتی به صورت مستقیم بروی انواع DVD/CD/Blu-ray رایت نمایید و از آن نگهداری کنید این نسخه پشتیبان میتواند زمانی به کار شما بیاید که ویندوز شما یا سیستم شما دچار خرابی شده یا از کار افتاده باشند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 424 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. ابزار System Restore تمام تغییرات سیستم شما را مثل نصب یک سخت افزار یا نرم افزار جدید و یا حتی هنگامی که تغییری در وضعیت سیستم ایجاد می کنید را ثبت و ردیابی می کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 589 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Syncovery یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. هم اکنون میتواند این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 464 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Baidu PC Faster نرم افزار بسیار خوب بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز برای سیستم عامل ویندوز است.یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، عملکرد کلی سیستم عاملتان را بسیار بالا ببرید . این نرم افزار با بررسی کامل رجیستری ، شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم میکند و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش میدهد. برنامه Baidu PC Faster از 8 بخش اصلی تشکیل شده است که بسیار کاربردی و مفید هستند که در ادامه به چند بخش اشاره میشود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 298 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 269 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Registrar Registry Manager نرم افزاری عالی برای مدیریت رجیستری ویندوز است. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید از رجیستری ویندوز نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها نگهداری کنید و در مواقع لازم آنها را بازگردانی نمایید. یکی از کاربری ترین قابلیت های این نرم افزار undo های متوالی آن است که به کاربران کمک میکند تا در صورت خرابکاری بتوانند رجیستری را به حالت اولیه برگردانند . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 306 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. Don’t Sleep یک ابزار بسیار کوچک و قابل حمل برای جلوگیری از عملیات هایی نظیر خاموشی سیستم، خاموشی موقت، هایدبرنیت، ری استارت و… در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به خصوص زمانی مفید واقع میشود که بخواهید نرم افزار های قدیمی را در ویندوز ۷ یا ویستا اجرا کنید که ممکن است بدون خبر اولیه، سیستم را ری استارت کنند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 449 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد .تمامی اسکن ها به صورت استاندارد توسط Lansweeper انجام می شود. Lansweeper یک تشخیص دهنده خودکار کامپیوتر ها و ابزار های متصل به شبکه می باشد که تمامی کامپیوتر ها و دستگاه های شما را اسکن می کند و آن ها را در یک رابط کاربری تحت وب که به آسانی نیز قابل دسترسی می باشد.بنابراین دیگر نیازی به نصب نرم افزار های گوناگون بر روی کامپیوتر خود ندارید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 281 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

DriverPack Solution  نرم افزار قدرتمندی برای نصب تمامی درایورهای سخت افزاری رایانه میباشد, این برنامه به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایور موردنظر را پیدا کرده و آن را نصب می کند, اگر درایورهای شما با ویندوز جدید مطابقت ندارد و یا گم شده است و یا قدیمی شده است این نرم افزار بهترین انتخاب شما خواهد بود تا درایور قطعه سخت افزاری موردنظر را به سادگی یک کلیک شناسایی و به طور خودکار نصب کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 189 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

PC Reviver 2.0.3.24 یک نرم افزار چندمنظوره و کاربردی است که قابلیت تشخیص خطاها و مشکلات ویندوز شما را دارا میباشد؛ همچنین رفع اشکال، حفاظت و نگهداری، و توصیه هایی برای بهینه سازی سیستم شما را ارائه میدهد. این برنامه ی احیا کننده ویندوز و رفع این مشکلات و بهینه سازی سیستم شما و کسب بهترین و مطلوب ترین کاربری از کامپیوتر شماست. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 259 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار AVS Document Converter برنامه ای کاربردی و کم حجم در زمنیه ی مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف اسناد می باشد. این برنامه قادر به  خواندن فایل های متن و تصویر و تبدیل  آنها به PDF، DOC، DOCX، RTF، TXT، ODT،فرمت های HTML، JPEG، TIFF، EPUB و… می باشد. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به تبدیل همزمان چند فایل متنی تنها با استفاده از یک کلیک ، توانایی تعیین کلمه عبور برای حفظ امنیت فایل های PDF ، توانایی نمایش ، بزرگنمایی و چاپ اسناد متنی ، پشتیبانی از اکثر زبان ها ، ایجاد واترمارک جهت حفاظت از اسناد و سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و… اشاره نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 268 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

iSpy 6.3.5.0 گاهی اوقات برایتان پیش می آید که برایتان مهم باشد که چه کسی به قصد سوء استفاده از سیستم شما استفاده می کند و یا می خواهید یک مکان را برای مدتی زیر نظر بگیرید. در این موارد بهترین گزینه دوربین مدار بسته یا همون دوربین مخفی می باشد. اما این امکان برای همه فراهم نیست و هزینه نسبتا زیادی نیز می طلبد.

Admin بازدید : 622 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

Microsoft Windows 10 که جدیدترین و حتی میتوان گفت برترین سیستم عامل عرضه شده است را همین حالا میتوانید از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید .علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز 8.1 نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید .

تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است همانند بخشی از نمایش برنامه های باز در سیستم عامل iOS است .

Admin بازدید : 312 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

WinReducer 8.1 v1.58 یک نرم افزار کاربردی و پیشرفته در زمینه شخصی سازی است که شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار محیط ویندوز 8.1 خود را دگرگون کنید.با استفاده از این نرم افزار میتوانید ایکون های ویندوز را هم تغییر دهید.این نرم افزار با استفاده از جدیدترین متدها و الگوریتم ها میتواند محیط ویندوز شما را جوری تغییر بدهد که حتی باورتان هم نمی شود فقط کافیست تا یکبار این نرم افزار را نصب کنید تا معجزه آن را ببینید. هم اکنون میتوانید آخرین ورژن این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت کنید.

Admin بازدید : 204 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (1)

نرم افزار Origin یک نرم افزار برای بازی دوستان و گیمر های عزیز است که به آنها امکان می دهد تا بتوانند بازی های EA را ببینند از آخرین بازی ها با خبر شوند و در نرم افزار به بازی کردن بپردازند. شما هم اکنون میتوانید آخرین ورژن این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 1465 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

 

HotSpot Shield یکی از قوی ترین و بهترین نرم افزار های عبور از فیلترینگ است که امروزه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به رایگان بودن آن , سرعت بالا , و همچنین اتصال سریع آن اشاره کرد.یکی از جدیدترین، قویترین و پرسرعت ترین فیلترشکن هایی هست که به تازگی  برای مبارزه با فیلترینگ و تغییر ای پی ساخته شده و در کشوری مانند ایران که با مشکل فیلتر برخی از سایت ها از جمله facebook- Youtube- Twitter روبرو هستند کاریرد بسیار خوبی دارد. مدیریت وبسایت نکس دانلود هیچ مسئولیتی در اقبال استفاده نادرست این نرم افزار را به عهده نمیگیرد. شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 1096 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

BlueStacks که امروزه به یکی از محبوب ترین نرم افزار های احرای بازی و برنامه های اندروید روی کامپیوتر میباشد یکی از بهترین نرم افزار های مشابه ساز اندروید است که مزایا و قابلیت های زیادی دارد مانند اجرای بازی های اندروید مانند Clash of clans و نرم افزار هایی مانند viber و line را میتوان به راحتی اجرا کرد.برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.

Admin بازدید : 243 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

 با این نرم افزار میتوانید محل قرار گیری آیکون‌های دسکتاپ را ذخیره و هر زمان که خواستید آن ها رو به حالت اولیه بازگرداند. از ویژگی های این نرم افزار میتوان کم حجم و پورتابل ، مرتب سازی آیکون ها در صورت به هم ریختگی ، ایجاد یک نظم و ترتیب برای هر رزولوشن است . شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 382 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

Notepad SX Pro را در واقع میتوان به عنوان یکی از محبوبترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های یاداشت برداری شناخت. امروزه که مشاغل زیاد و پر دردسر شمارا از کارهای مهم خود غافل میکنند با این نرم افزار میتوانید هرکاری را به موقع و سر وقت انجام دهید و با یاداشت کردن در Notepad SX Pro با خیال راحت به تمامی کارهای روزمره خود برسید.NotePad SX Pro نه تنها ظاهر قشنگتری نسبت به برنامه ی Notepad دارد بلکه امکانات آن نیز متنوعتر و بیشتر می باشد. همچنین امکان دسترسی به فایلهای اخیر خود  با یک کلیک،قابلیت انتخاب سبک فونت، رنگ قلم و رنگ پس زمینه، ذخیره و بازیابی آن  با یک کلیک،دسترسی به  پیکربندی فونت های محبوب با یک کلیک،رنگ سفارشی (۱۶ میلیون + رنگ)،پشتیبانی ازسبک  ویندوز XP ، و  تمام فونت های ثابت و فونت های  True Type را داراست. شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 983
  • بازدید ماه : 4,528
  • بازدید سال : 30,393
  • بازدید کلی : 362,807
  • کدهای اختصاصی