loading...
Nex Download | دانلود نرم افزار,بازی,فیلم
Admin بازدید : 489 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Viber یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. هم اکنون میتوایند این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 570 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 197 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 283 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر برای اتصال به اینترنت از کانکشن وای فای و یا یک روتر استفاده میکنید نیاز به یک نرم افزار تامین کننده امنیت در برابر سودجویان را دارید و تنها آنتی ویروس برای این کار کافی نمیباشد ، WiFi Security Guard برنامه ای برای مدیریت و کنترل نرم افزار های درحال اجرای شبکه های وای فای است . وظیفه این نرم افزار این است که در صورت مشاهده سیستم نا آشنا و غریبه به شما هشدار میدهد و تمامی آی پی ها، مک آدرس های متصل به شبکه وای فای را هم نمایش میدهد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 214 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. آیا دوست دارید که آی پیتان را مخفی کرده و وارد سایت های مختلف شوید که دارای محدودیت میباشند ؟ Platinum Hide IP نرم افزاری است که با مخفی کردن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . حفظ امنیت شما ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، قابلیت انتخاب آی پی های کشورهای دیگر ، امکان جلوگیری دریافت اسپم و … از ویژگی های نرم افزار Platinum Hide IP است . هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 197 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Wireless Network Watcher همواره دارندگان شبکه های بی سیم وایرلس با این مشکل دست و پرجه نرم می کنند که مبادا مورد سرقت توسط اطرافیان قرار بگیرد. این برنامه با اسکن شبکه وایرلس شما این امکان را به شما می دهد تا به راحتی روی شبکه خود مدیریت کامل داشته باشید و از اتصال کاربران غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورید. با این برنامه تمامی اطلاعات کاربران متصل نظیر آی پی و سرور ارائه دهنده را در اختیار شما قرار می دهد. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 250 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

TeamViewer یک نرم افزار کاربردی و کنترل از راه دور کامپیوتر میباشد که به وصیله آن میتوانید وارد سیستم دوستانتان شوید و مشکل آنها را حل کنید و یا با یکدیکر چت کنید و از کامپیوتر دوستانتان با خبر شوید . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به امنیت زیاد آن و رایگان بودن و محیط کاربری ساده و جذاب میباشد . هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 241 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

SiteMonitor Enterprise  نرم افزار کاربردی جهت مانیتورینگ سایت ها میباشد ، شما میتوانید آن را روی هر دستگاهی که دارای ویندوز و اتصال اینترنتی باشد نصب نمایید و این امکان را خواهید داشت که موقعیت سایت های مورد نظر و کاربران را از هر نقطه ای کنترل و بررسی کنید. شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 834 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

Google Chrome یک مرورگر حرفه ای است که در وبگری شما را یاری میدهد و یک وبگردی لذت بخش را با این مرورگر قدرتمند تجربه خواهید کرد. مرورگر گوگل کروم همانند سایت گوگل از ظاهر زیبا و ساده ای برخوردار است اما در هین سادگی ویژگی های منحصر به فرد خاصی نیز دارد که اورا به بالاترین سطح ممکن میرساند. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد.

Admin بازدید : 1465 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

 

HotSpot Shield یکی از قوی ترین و بهترین نرم افزار های عبور از فیلترینگ است که امروزه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به رایگان بودن آن , سرعت بالا , و همچنین اتصال سریع آن اشاره کرد.یکی از جدیدترین، قویترین و پرسرعت ترین فیلترشکن هایی هست که به تازگی  برای مبارزه با فیلترینگ و تغییر ای پی ساخته شده و در کشوری مانند ایران که با مشکل فیلتر برخی از سایت ها از جمله facebook- Youtube- Twitter روبرو هستند کاریرد بسیار خوبی دارد. مدیریت وبسایت نکس دانلود هیچ مسئولیتی در اقبال استفاده نادرست این نرم افزار را به عهده نمیگیرد. شما هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وبسایت نکس دانلود دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 985
  • بازدید ماه : 4,530
  • بازدید سال : 30,395
  • بازدید کلی : 362,809
  • کدهای اختصاصی